Perfume kuh

For today, jum kitew mewangikan blog kitew. kiter open story pasal perfume. bukan pe,perfume ni penting untuk daily life bagi aku. tanpa perfume, tengik satu badan nanti kang...mmg un-tahanable untuk idung kuh..sengsara..

sajew nak share my perfume. rite now pakai armani black code..huiyo,namew tang tu dah gempak..tapi harge dier okies la..not that bad..dapat hari tu dalam rm120...promo gak tuh..kalo x dekat ngan rm200 gak..bau dier mmg matching ngan aku. fresh and not that strong.

aku ni xleh sgt nak pkai perfume bau pekat. walaupon di cadangkan guys pkai perfume bau yang pekat. tapi aku menolak segala teori dan fakta tersebut. kalo nak tgk aku terbaring pakai minyak cap kapak kat kepale tu, silew kan lah. mmg xtahan dek idung kuh.



so,story la sket pe perfume korang yang dearest untuk korang ek..
Share on Google Plus

About amirulhaizad

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 peminat :